Friedrich Nietzsche

"Toate spiritele profunde au nevoie de o masca: mai mult decat atat, in jurul fiecarui spirit profund se formeaza neincetat o masca, datorita interpretarii invariabil false, adica anoste, a tuturor cuvintelor sale, a tuturor pasilor sai, a tuturor manifestarilor vietii sale."

joi, februarie 22

5. SATAN RECURGE LA "ANALIZA" UNUI "FIN PSIHOLOG" PENTRU A-I RASPUNDE LUI SHAO

Raspunsul acestui tip mi se pare cel mai potrivit in a`ti fi trimis.

Prietenul nostru din Iasi, intradevar pare sa aibe o logica destul de puternica, la prima citire. Dar daca stai sa analizezi premisele pe care se bazeaza, esueaza oarecum lamentabil, bazandu-si spusele pe o teorie pe care nu o stapaneste foarte bine.

Foloseste greseli logice crase, alaturand cuvinte care nu au loc nici macar in acelasi camp lexical si recurge la ad hominem pentru a-si intarzi pozitia impotriva "sistemului". Problema e ca el nu stie care e acel sistem, si nu rationeaza ca o persoana obiectiva.

Priveste totul prin prisma unei frustrari personale si al unui sentiment de inferioritate, cel mai probabil materializat pe parcursul anilor, din multitudinea activitatilor pe care le-a intreprins si nu le-a dus niciodata la bun sfarsit. Mereu aproape, dar niciodata acolo. Cunosc foarte bine tipologia, mai ales ca am experienta cu astfel de persoane aproape zilnic.

NU vreau sa spun ca e mai putin persoana decat suntem noi, doar ca reactia sa este o rebeliune, nu impotriva comunitatii
Traceurs.ro, ci o refulare de moment, bazat pe o lipsa de informatii si o oarecare documentatie, superficiala, a faptelor si detaliilor de pe forum in legatura cu acest eveniment anual.

Daca va dori sa participe la Jam, sa vorbeasca cu participantii anilor trecuti, si sa isi sustina apoi argumentele.... atunci ii putem oferi castig de cauza. Este parerea lui!

Dar sa vii cu asemenea acuzatii si sa arunci cu noroi, apoi nici sa nu ai tupeul sa vorbesti direct cu cineva... mi se pare o lipsa de coloana vertebrala.


Am sa incetez sa te mai lamuresc ,nu pot sa te lamuresc. Ideile tale sunt fixe si adanc inradacinate. Imi amintesc acum de tine dupa filmuletele de pe youtube si dupa modul in care te`ai comportat la acele intalniri la care ai participat.
Sunt multumit ca esti u cel ce imi spune asta,pentru ca este evident acum pentru mine ca frustrarile iti sunt vechi. Imi amintesc ca nu ai fost niciodata luat in serios nici de baietii din Iasi,dc te`as lua eu?

Multumesc ca mi`ai raspuns.

O zi faina!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu