Friedrich Nietzsche

"Toate spiritele profunde au nevoie de o masca: mai mult decat atat, in jurul fiecarui spirit profund se formeaza neincetat o masca, datorita interpretarii invariabil false, adica anoste, a tuturor cuvintelor sale, a tuturor pasilor sai, a tuturor manifestarilor vietii sale."

joi, februarie 22

6. AL TREILEA MAIL - SHAO II RASPUNDE LUI SATAN SI "FINULUI PSIHOLOG"

Vai! Dar ce spirit fin! Nu m-as fi asteptat la atata psihologie in doar atatea contradictii logice si greseli gramaticale. Sa inteleg ca marele Satan este intru totul de acord cu acest "prieten" care abereaza pe tema mea fara ca macar sa ma fi vazut vreodata in viata sau sa fi auzit de mine pana acum si ca dintr-o oarecare lejeritate, nu s-a mai chinuit sa formuleze el insusi niste argumente. Sau cumva a vrut sa trimita si el macar un singur mail in care sa nu aiba ( nu sa nu AIBE, "prietene") greseli gramaticale? Desi nu prea se potriveste varianta asta... eu stiu, la noi in Moldova oare se foloseste o alta limba? Vezi "Raspunsul acestui tip mi se pare cel mai potrivit in a`ti fi trimis." - un raspuns potrivit "in a-mi fi trimis", zici? Fie! Dar totusi ma gandesc ca, defapt, marele Satan e incapabil sa elaboreze o serie de contraargumente prin care sa combata cele zise de mine, dar asta o pastrez asa - ca pe o opinie.

Acum, "draga prietene", habar nu ai cu cine stai de vorba. Nu par sa am o logica destul de puternica, chiar am o logica foarte puternica. Totusi nu poate face fata logicii voastre "de fier". Ai tu idee pe ce teorie imi bazez eu "premisele"? Ai idee tu daca nu cumva eu insumi am creat teoria aia?

Greseli logice crase spui ? Da-mi un singur exemplu si esti idolul meu! Si poate, pana sa gasesti exemplul ala, imi explici si mie de cand constituie o greseala, sau o lipsa de sens, alaturarea unor cuvinte care nu sunt din acelasi camp lexical? Clasa a 2-a, stii ce inseamna camp lexical? Daca era sa folosesc doar termeni apartinand aceluiasi camp lexical, cam la cate cuvinte s-ar fi redus mailul meu? Nu mai bine trimiteam o telegrama in care sa scriu familia lexicala a cuvantului jam, care nici macar nu exista in limba romana ? Despre ce "sistem" vorbesti tu mai...? Stii ce inseamna sistem, ce presupune, ce functii are, si ce elemente pot constitui un sistem? Sau tu deja te gandesti la traceurs. ro ca la un sistem... Intrebare de baraj: daca un om inghite un cui, acel cui, face parte din sistemul corpului respectiv, sau nu face parte?

Vorbesti despre persoane obiective. Hai sa lamurim ceva. Eu nu o sa recurg, din considerente de spatiu si timp, la injurii sau la alte asemenea. Ar insemna sa secatuiesc dictionarul limbii romane, si nu am nici timp nici nervi sa fac asta. Ce inseamna obiectivism? Nu cumva tocmai suma subiectivismelor? Tu te numesti o persoana obiectiva? Cand? Eu sunt foarte subiectiv si sunt constient de asta, stiu ce inseamna asta. Tu nu ai proprietatea termenilor draga prietene. Tu esti mult mai subiectiv decat crezi, si oricine are impresia ca a fost vreodata in viata obiectiv se inseala amarnic.

Despre ce frustrari si sentimente de inferioritate vorbesti? Ce am apucat sa fac si nu am dus la capat? De unde ma cunosti tu pe mine ca sa poti spune asa ceva. Ai citit un mail si te arunci sa faci tu observatii de psiholog de cabinet. Am impresia, asa vag, ca fac parkour de mai mult timp decat tine, poate nu sunt asa de experimentat ca tine in ceea ce priveste tehnica de pk, intrucat am avut anumite probleme de sanatate la un moment dat, dar este foarte probabil sa stiu cu mult inaintea ta despre ce e vorba la aceste evenimente anuale.

Cine sa mi ofere mie castig de cauza "prietene"? Sunteti vreo Curte de Justitie? Un forum al dreptatii? Ce sunteti voi? Zici ca nu am "tupeul" sa vorbesc cu cineva direct? Mai filosofie de colt de bloc... Tocmai spuneam ca nu am nimic personal cu nimeni, daca as fi avut, as fi venit sa discut personal. Deocamdata observ ca tu ai o mare problema cu mine, si te invit oricand la Iasi sa discutam pe tema asta. Pana atunci eu nu-mi aduc aminte sa fi injurat pe careva, sa fi spus ceva despre cineva anume, intr-un mod asa... de strada, ca doar suntem "urbani". Si te mai anunt inca ceva, ultima data cand am verificat, respectiv azi dimineata, aveam coloana vertebrala, serios. Ce-i drept cam stramba, dar oricum, nu eram vreun amfibian ceva. (Cauta amfibian in dictionar daca ai de gand sa dai reply cu observatii psihologice, stiintifico-filosofico-mai bine lasa, samd.)

Acum, mare Satan, ideile mele sunt argumentate, nu fixe, nu altfel. Ti-ai gasit tu sa vorbesti de modul in care "m-am comportat" eu! Nu ati vrea voi sa va uitati la filmuletele de la jamul de anul trecut? Cine se comporta pueril si deplasat? Oamenii tai de incredere cumva? Nu am fost luat in serios de baietii din Iasi? Sa inteleg ca asa i se zice acum lui Tudor, "baietii din iasi"? Mai verifica...

Apoi, toata barbologia asta a voastra despre frustrare... Cand un om este incapabil sa-i aduca o serie de contraargumente unui alt om si vede ca pierde o dezbatere in fata acestuia, recurge la pseudoargumente de tipul "e frustrat, retardat, debil", deci argumentele lui nu mai au nicio valoare.

Shao,

PS: acesta este ultimul mail pe care il scriu. Nu am acelasi talent de mahalagiu pe care il descopar pe acest forum, deci nu imi permit sa "ma pun cu voi". Te rog mult sa il postezi, ca sa ii pot astfel raspunde "prietenului" meu si sa imi iau de o grija cu traceurs.ro . Daca cineva se gandeste sa imi mai raspunda, l-as ruga sa imi raspunda la mail, si nu sa imi descrie caracterul fara sa aiba habar despre persoana careia i se adreseaza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu