Friedrich Nietzsche

"Toate spiritele profunde au nevoie de o masca: mai mult decat atat, in jurul fiecarui spirit profund se formeaza neincetat o masca, datorita interpretarii invariabil false, adica anoste, a tuturor cuvintelor sale, a tuturor pasilor sai, a tuturor manifestarilor vietii sale."

joi, februarie 22

3. RASPUNSUL LUI SATAN LA MAILUL IN CARE SHAO REFUZA PARTICIPAREA LA "JAMUL INVITATIONAL"

Aloha,

Ti-am citit mailul surprins fiind. Este primul mail contra jamului desi nu esti singura persoana impotriva acestui tip de eveniment. Ma bucur ca ti-ai argumentat ideile totusi.
Referitor la acuzele tale iti pot spune ca ideea invitatiilor este doar o masura de organizare. Lucrurile au inceput sa ia amploare asa ca un jam national fara "reguli" nu se poate realiza. Eu am incercat,ambele metode si este urat din partea ta sa spui ca tanjim si vrem sa fim lideri.Lucrurile au degenerat si nu cred ca cineva (eu ,Justin sau altcineva) le-a impus ceva in afara momentelor in care am organizat anumite chestii.
Tin sa`ti amintesc ca anul trecut s`a incercat deasemenea un jam liber insa libertatea era sa duca la "distrugerea" jamului. Nu sti dar am fost nevoit sa vb cu politia din cauza problemelor pe care le-au cauzat cei care nu doreau organizare.

Daca ai fost la jamul din Iasi ai fi observat acelas lucru. Un numar mare de oameni cu un numar si mai mare de idei spune-mi tu unde poate sa duca.Ti-as recomanda sa citesti acest topic desi am impresia ca l-ai citit.
http://www.traceurs.ro/forum/index.php?topic=10572.0

Suntem 2 persoane cu idei diferite si de asta ceea ce imi spui tu este irelevant,cel putin pentru mine. As putea spune si eu despre tine ca esti ignorant si ca nu te implici deloc in dezvoltarea acestei discipline. Pot sa spun ce vreau .. insa n`am idee daca este adevarat. Poate esti un dud care este foarte implicat la el in zona. Poate ai acelas "statut" ca si mine acolo,asta nu inseamna ca esti un lider fara sa vrei? Lumea are tendinta sa isi aleaga un lider el nu se autoproclama.

Sunt dezamagit de imaginea pe care o ai despre mine mai ales ca nu ai idee cine sunt de fapt. Cine ma cunoaste de altfel?
Singurul mod in care mi`am format o imagine a fost forumul,loc in care spre deosebire de tine am ajutat o multime de oameni.Nu am atacat persoane niciodata,nici macar cand am fost atacat.

Referitor la organizarea jamurilor nationale. Iti recomand sa (re)citesti topicul de ti l`am afisat mai sus. Ai sa intelegi de unde si cum am ajuns sa organizam noi aceste intalniri. Ca sa`ti raspund direct la intrebare,noi suntem cei care am venit cu ideea jamurilor nationale. Daca nu eram noi,probabil acesta intalnire anuala devenea lunara sau nu era posibila avand in vedere ca nu esti deacord cu organizarea si cu ideea de organizator.

Nu ma astept sa intelegi pentru ca dupa cum iti spuneam avem conceptii diferite cu privire la acest subiect si esti total pe langa aceasta arie.

Legat de acesti "lideri locali" .Sunt doar pesoane pe care le cunoastem si in care avem incredere. Este asta nepotism? Bannutz este un nepotism? Esti complet pe dinafara,vad ca sti doar sa faci supozitii si sa vii cu nume pe care mai apoi lumea sa le de-a mai departe.Nu a spus nimeni nimic legat de lider,dc trebuie sa dati voi nume la tot ce se intampla.Instigi lumea la violenta(nu fizica) prin aceste denumiri(lideri locali :| )

Ca sa iti mai lamuresc o problema,daca nu ai suporta pe organizatori si ideile lor ,daca nu i-ai suporta nici pe cei care fac listele din orasele respective,nu ti-ar da putin de gandit? Nu vad in cazu asta de ce ai vrea sa participi la un astfel de eveniment tinand cont de faptul ca nu esti deacord nici cu ideile lor de organizare. Daca nu esti deacord cu oamenii si cu ideile lor de ce te-ai mai duce ?
Ai sa spui ca te duci sa te antrenezi cu ceilalti oameni,dar oare ceilalti nu sunt mai apropiati ca gandire de organizatori si asazisii 'lider locali'. Pot sa spun ca te lupti cu toata lumea...deci care e problema atunci?

In fine continui sa`ti raspund la intrebari la care am raspuns deja pe forum in topicul al carui link ti l`am dat. Daca esti curios de raspunsuri arunca un ochi peste el.

Seara buna.

Ps: Am sa-ti postez mesajul pe forum datorita faptului ca este argumentat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu