Friedrich Nietzsche

"Toate spiritele profunde au nevoie de o masca: mai mult decat atat, in jurul fiecarui spirit profund se formeaza neincetat o masca, datorita interpretarii invariabil false, adica anoste, a tuturor cuvintelor sale, a tuturor pasilor sai, a tuturor manifestarilor vietii sale."

joi, februarie 25

DATI FOC UAIC! VA ROG EU...

Declaratie oficiala: imi doresc din toata inima sa dau foc Universitatii Alexandru Ioan Cuza din Iasi cu tot sitemul ei de evaluare si cu aerele ei democratice de obiectivitate stiintifica*. Eu am 10 pe linie la fel ca unele care nu au deschis nici macar odata gura la unele cursuri. Pe o lucrare facuta pe o tema care nu a mai fost niciodata tratata in limba romana am luat nota 10 la fel ca altii care au facut despre teme care aglomereaza obsesiv google.com si pe care nici macar nu au apucat sa le sustina in adevaratul sens al cuvantului ci s-au prezentat in fata clasei ca niste copii emotionati de gimnaziu, citind - nu de pe o foaie de hartie - ci de pe un "leptop" ca sa fie treaba mai "profi". Acum, in loc sa iau o bursa de care as fi avut foarte mare nevoie, spre deosebire de altii care iau bursa si vin la cursuri cu elicopterul, raman la fara taxa la fel ca si cei care au 8 sau 9. Nici in liceu nu se intampla asa ceva, macar acolo luam toti alocatii. Mi-as dori de asemenea sa ma exprim mult mai liber cu privire la marea noastra universitate, la oamenii care predau si la oamenii carora li se preda, dar asta o sa fac singur in urmatoarele 10 minute pe balcon - in ambele cazuri efectul este acelasi.

Cata exigenta, rigurozitate stiintifica, demnitate si alte ingrediente de bors magic

* Imi place mult asta cu obiectivitatea stiintifica. Nu e deajuns ca notiunea de obiectivitate e in sine contradictore, mai este si stiintifica!

PS: scriitura de mai sus e un mail trimis catre un grup de yahoo al unor masteranzi ai UAIC.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu